Dit is mijn eerste post. En ik wens je alvast veel leesplezier!
Morgen is de finale van het WK en Nederland zit in de finale. Jippee!
En ik zal mijn mening over de Blokker haarspray is delen.

Toen Nederland tegen Denemarken moest was die wedstrijd tijdens schooltijd. Ik zelf wou ook in een WK jasje en heb deze spray ingedaan. En zal er een recensie over schrijven.

Algemeen:
Waar te koop: Blokker
Prijs: -,85
Soort: Spuitbus

Verpakking
De verpakking is prima. Hij kan tegen een stootje en het is van metaal. De dop is er makkelijk van af te halen. En het is een strakke lay-out. Het is niet te druk, aan de andere kant die je niet op het plaatje ziet is enkel tekst te zien.

Prijs
De prijs is niet duur. Want bij de meeste winkels waren de spuitbussen 1 euro of 90 cent(wat een verschil!). Over de prijs ben ik tevreden omdat er redelijk veel in de bus zit.

Inbrengen
Over het inbrengen was ik niet zo enthousiast. Het spuiten deed niet zo veel pijn aan je vingers gelukkig. Maar af en toe deed hij het niet goed. Op een moment spoot hij op mijn haar en kwamen er alleen maar druppeltjes tevoorschijn en kwam er geen oranje. Daar baalde ik wel van.

Inhoud
Het hoeveel heid inhoud is vrij veel. En dat is prima om een paar keer te gebruiken.

Helemaal oranje
Het lukte mij in ieder geval niet om het haar helemaal oranje te maken wat op de verpakking stond. Dat was vrij zonde. Om dan nog de verleiding om het helemaal oranje te hebben net als op het busje.

Afgeven
Omdat ik het helemaal oranje wou kwam het op sommige plekken een beetje veel. En op school tijden de gym toen ik een koprol moest maken raakte mijn hoofd de mat en zat er een oranje vlek op. Jammer genoeg gaf hij af.

Uitwassen
Als er een beetje veel in zit kan je het er niet met water eruit halen wat met shampoo moest. En omdat er bij mij veel in zat moest ik veel shampoo gebruiken wat jammer genoeg slecht voor mijn haar was.

Totaal
+ De prijs
+ Makkelijk inbrengen
+ Genoeg inhoud
–  Het lukt niet helemaal oranje
–  Het geeft af
Mijn totale cijfer is een
7.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben 😀
xxx.

