Ik heb een filmpje gemaakt over hoe je je eigen bolero kan maken. Ik heb het van de website: http://www.kinderlines.nl/femme. Daar staat een hele uitleg met plaatjes die ik hier ook neer zet. Ik heb er trouwens een filmpje van gemaakt. Het was eerlijk gezegd ook mijn eerste keer dus hopelijk doen jullie het beter!

Wat heb je nodig:
– (Leeg) t-shirt
-Naaimachine
-Lint of een veiligheidsspeld
-Schaar
-Spelden

Stap 1:
Knip het shirt volgens de zwarte lijn zoals op het plaatje uit, als er een kraag aan je shirt vastzit, knip je die er ook af.

Stap 2:
Je vouwt de stof 1 cm naar binnen toe, en zet hem vast met spelden. Zo krijg je een soort tunnel.

Stap 3:
Naai het met een naaimachine dicht, of naai met de hand.

Stap 4:
En doe er bijv. een veiligheidsspeld of lint doorheen.

Stap 5:
Tot slot het lint strak aantrekken en klaar ben je!

