Ik ben gister even naar de kruidvat gegaan. Omdat daar Catrice mascara 2+1 was, en die wou ik graag kopen. Maar daar aangekomen wist ik niet welke het was, en vroeg ik het. Maar het stond niet in de folder, en ik had het zeker weten gezien. Auch dacht ik toen. Maar de vrouw vertelde wel over de korting van het hele essence assortiment van 2+1 gratis. En omdat ik al een tijd nagellak wil, had ik maar gekocht. Ik heb 1 zwarte, groene en gele.


Ik wou al heel graag een zwarte en gele hebben omdat ik een smiley op mijn nagels wou maken. En die groene ga ik niet gebruiken omdat ik die komende week ga weggeven als prijsvraag! Maar dit zijn mijn eerste essence potjes dus ik dacht… laat ik maar is een review typen!

Geel
De kleur van buiten is ie erg mooi, maar als je hem ophebt vind ik hem jammer genoeg iets minder mooi.
De verpakking is strak. Niets erop of eraan. Gewoon heel simpel. Ik vind het alleen wel jammer dat de dop ook geel is. Dat maakt het namelijk iets saaier. Als hij bijv. zwart was zag hij er iets aansprekender uit!
Het kwastjes zelve vind ik ook wel fijn. Het is vooral heel soepel en makkelijk om op te brengen.
Het drogen duurt ook niet lang. Althans als je overal maar 1x overheen gaat is alles wel goed.
Het glinstert daarna ook nog mooi!
Alleen als ze nat zijn is het echt een hele irritante kliederboel als ze je huid raken, en het van je huid afhalen is vrij irritant.

Over het algemeen vind ik deze nagellak wel prima. Niet geweldig, maar prima!

Dit is mijn resultaat met de smiley’s!

